HELO..HELO..MALAYSIA..

"SETIAP ORANG TAHU BAHAWA DI DALAM HIDUP INI KITA MEMERLUKAN TEMAN...& TEMAN YANG BAIK PASTINYA AKAN BERADA DI SISI KITA SETIAP MASA"

PETUA MENYUBURKAN CINTA

* tulis & tampal ucapan cinta di atas sekeping nota & tampal di tempat yang tak di duga *bukukan cinta...catatkan kisah perjalanan cinta anda ber2 dlm sbuah buku & kirimkan novel pd ari bahgia..* koleksi sms... kumpulkan semua koleksi sms dari si dia & kemudian tuliskan dlm sebuah buku...
* pesanan cinta...rakamkan melalui pesanan suara...mp3../ panggilan scara rakaman video...

CINTA JANUARI

*mudah jatuh cinta pada orang yg mempunyai daya tarikan *mudah melupakan prasaan cinta terhadap orang yg dicintai skiranya di khianati..* sukar setia pada yang 1..*pndai mengambil hati pasangan.. * selalu berdiam diri ketika bertemu pasangan.. *bersikap romantik tetapi tdk pandai memperlihatkannya.. *sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangan tetapi tidak kisah sekiranya pasangannya cemburu terhadap dirinya..* bakal jadi bapa atau ibu yang penyanyang..* ramai kenalan..* sedikit pemalu * bersungguh2 waktu melakukan kerja...
PASANGAN IDEAL : Bulan 3,6,8,11


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Sunday, March 27, 2011

WANI SYG

Wani Untuk pengetahuan mu.. aq bukan nye mahu kau selalu ada di setiap waktu yang aq perlukan.. tapi.. rasenya.. aq jarang sekali mencari mu untuk setiap maslah yang aq hadapi dan lalui.. cuma kadg kala.. aq terpikir bhw dirimu sudah byak berubah.. bukan lg spt wani yang aq kenal sewaktu sekolah dahulu.. wani yang sungguh cute prwatakkn pada mata aq sungguhpun ramai yang mengata kau.. tp oleh kerana aq ikhlas bersahabt denganmu... aq ketepikan semua kate2 yang penah singgah pada telingaku.. Wani.. sesungguhnya.. sejak kita berpisah untuk melanjutkan pelajaran.. entah kenapa aq rase engkau dah asingkan diri aq dari hidupmu sedangkan seblum ini kita begitu akrab.. aq ikot perkembangan dirimu.. aq bertanya pada sahabt yang lain... ttg dirimu... tpi syangnye aq merasa sepeti aq shj yang mengambil berat ttg dirimu sdgkan dirimu jarang sekali untuk bertanya khabr tentang diriku.. Wani.. aq tau kita skunk sibuk dgn urusan masg2.. tp kau juga perlu tau masih ad lagi sorang insan yang sentiasa merisaukan keadaan dirimu.. aq tau kita dah besar.. pandai uruskan diri sendri.. dan aq tgk kau bhgie dgn hidup kau skunk.. dan aq orng paling hepi bila tgk senyuman muncul di mukamu.. sedangkan selama ny susah untuk aq meliht senyuman itu.. malah engkau...zaidi ataupun faiz.. tiada seorang pun yang tahu ap sebenarnya yang sedang menyelubunggi hidup aq.. Wani.. sesungguhnya kalau dirimu tau ap yang sdg aq lalui.. tdk mungkin engkau akan beranggpan sebegini rupa.. tetapi.. andai ini yang engkau pinta.. aq akan cuba penuhi dengan rela hati..

Tuesday, November 11, 2008

jawab tau

jawab soalan ni..
kalo awak mcintai seseorang..awk boleh atur huruf ini mjd perkataan"AKLAIKIMSWAAY"..
Cubelah....

Lawak

pada satu hari..ade sowang budak ni tanye pada gurunye "kenapa dalam kuih cucuk udang saya x nampak udang pun?"...guru tu pun jawab.."kamu penah makan kuih cucur badak?"..budak tu jawab.."penah".."ade kamu nampak badak dalam kuih tu?'guru tu tanye..budak tu jawab "x".."adi x mustahil dalam cucur udang x de udang"..budak tu ketawa sendiri..

Monday, November 3, 2008

hari ini...

hari ni aq ade bace novel..tajuk novel 2 QASEH QAISY..sedap betul cite 2..aq sarankan kat kowng..sape2 yang minat baca novel..belilah novel 2..harap2 kowang enjoy..

Wednesday, October 29, 2008

KOLEKSI GAMBAR AQ...


lepas kowunk tengok..kwunk komen2 lar...hehehe..

KAWAN BEK AQ



ni aq ngan kawan aq...kteown kat MIAT..kawan aq minat pasal kapal terbeng ni..jadi aq pun teman lah dye..mak dye ustazah jadi dye x leh kua ngan sembarangan orang...jadi..aq temanlah dye...ni lah kawan bek aq dari sekolah rendah sampai skunk...umah pun dekat2...


ni waktu aq ade xplorace..x leh blah..mule2 aq malu gler sebab kene gabung ngan budak laki tapi akir2 da x malu dah..kumpulan kteowng kumpulan ALPHA telah menjadi johan....hahaha..bangga seh...

Smiley of the Moment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget